صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
وروجک واستاد ادر نجار 6 دی وی دی

وروجک واستاد ادر نجار 6 دی وی دی

کارتون قدیمی و خاطره انگیز وروجک و آقای نجار در ۶DVD – با دوبله فارسی

وروجک و آقای نجار(به آلمانی: Meister Eder und sein Pumuckl) نام مجموعه تلویزیونی آلمانی کودکان است که بین سال‌های ۱۹۷۹ تا۱۹۸۸ ساخته شد.

این مجموعه در دهه هفتاد شمسی در تلویزیون ایران نیز به نمایش در آمد.

داستان این مجموعه در مورد موجودی کوچک، گاهاً نامرئی و از دنیایی ناشناخته‌است که بنا به میل خود و یا در مواردی مثلاً به دلیل گرفتار شدن در چسب‌های کارگاه نجاری اِدر نجار (با بازی Gustl Bayrhammer) قابل رویت می‌شود. وروجک(با صدای Hans Clarin) که موجودی خرابکار ولی مهربان و دوست‌داشتنی است در کنار اوستا ادر نجار ماجراهای جالبی را خلق می‌کند.

وروجک

کارتون زیبا ، خاطره انگیز و بسیار دوست داشتنی وروجک و آقای نجار ارائه شده در ۶ دی وی دی بصورت دوبله فارسی قابل پخش در کامپیوتر و تمام دستگاه های دی وی دی خانگی همه ما از دست خرابکاری های وروجک خوشحال می شدیم ! وقتی در کمال تنبلی و با آن دوبله فوق العاده و صدای با مزه ای مهمان خانه ما می شد ؛ دیگر کسی کاری نمی کرد و همه به تماشای وروجک و استاد نجار می نشستند.

شاید هیجان‌زده شوید اگر بشنوید نویسنده «آقای نجار و وروجک» هنوز زنده است. یک خانم نویسنده که الان، ۸۶ سال سن دارد و هنوز نفس می‌کشد، موفق شد محبوب‌ترین کاراکتر بچه‌ها را در آلمان خلق کند.

ماجرا بر می‌گردد به سال ۱۹۶۲، وقتی که بخش کودک رادیو باواریای آلمان تصمیم گرفت برای بچه‌ها یک ماجرای تازه دست و پا کند. خانم نویسنده شروع کرد به نوشتن نمایش‌نامه‌های رادیویی. یک سال بعد کار محبوبیت و هواخواهی آن‌قدر بالا گرفت که کتاب‌ها و نوارهای قصه «آقای اِدِر و شاگردش» کل آلمان را پر کرد. سال ۱۹۸۲، اولین فیلم‌های تلویزیونی براساس همان قصه‌ها ساخته شد. یک سریال ۲۶ قسمتی. حالا دیگر همه آن‌ عکس‌ها و صداهای رادیویی روی صفحه تلویزیون راه می‌رفتند. «مستر ادر» و وروجک غیر قابل تحمل و روی اعصابش، بهترین ساعات بعدازظهر ملت آلمانی را پر می‌کردند. سال ۸۸، یک سریال ۲۶ قسمتی دیگر هم ساخته شد. و بیچاره آقای اِدِر در سال ۹۳ به رحمت خدا رفت. فکرش را بکنید این طرفداری و جان دادن مردم و بچه‌ها برای «آقای ادر و شاگردش» تا جایی پیش رفت که ۳ فیلم بلند و یک فیلم موزیکان هم برایش ساختند. خلاصه این‌که در دهه ۹۰، ماجراهای «شاگرد» یا همان وروجک در یک کشتی قایق مانند ادامه پیدا کرد، با یک دوست انیمیشنی دیگر که اسمش اُدسی آشپز بود. خیلی هم نمی‌خواهد به مغزتان فشار بیاورید. چون تلویزیون ما این ‌جاهایش را دیگر نشان نداد.

موجودی با موهای قرمز :
موجودی که ۲۰ سانتی‌‌متر قد دارد. موهایش فرفری قرمز است. لجباز و ناهنجار است. می‌تواند خیلی بلند بپرد و دوست دارد از خودش صداهایی دربیاورد که اسمش را نمی‌شود گذاشت «آواز». هیچ‌وقت سر درنمی‌آوری که چند سالش است. به نظر می‌آید اسم وروجک، زیادی برایش لوس است. چون خیلی تخس‌‌تر از این حرف‌هاست. از کشتی‌های بزرگ بخار خوشش می‌آید، جایی که قبلا تویش زندگی می‌کرده بنا به دلایل نامعلومی از شهر «باواریا» سر درآورده است. (جایی که هیچ نوع کشتی چه بخار چه غیربخار ندارد.) از جاهای تر و تمیز خوشش نمی‌آید. برای همین به کارگاه کل و کثیف آقای ادر نجار پناه می‌‌برد. همیشه آقای ادر را مجبور می‌کند که برایش کشتی یا قایق بسازد. وروجک و هر کدام از هم‌نوع‌هایش وقتی به وسیله ساخت دست آدمیزاد تماس پیدا می‌کنند، مرئی می‌شوند. زندگی وروجک قبل از مرئی شدن‌اش بین آدم‌ها متفاوت بوده. هیچ‌وقت مجبور نبوده غذا بخورد. گرما و سرما را هم حس نمی‌کرده. بدترین عادتی که هیچ‌وقت از سرش نمی‌‌‌افتد، کش رفتن و دزدیدن وسایل این و آن است. بزرگ‌ترین کابوسش هم افتادن در قوطی چسب است که حداقل هفته‌ای یک بار به خاطر ورجه ورجه‌هایش سرش می‌آید.

روش خرید: برای خرید کارتون وروجک و آقای نجار، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات موردنظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 15000 تومان

سریال آرایشگاه زیبا 3DVD

سریال آرایشگاه زیبا 3DVD

کاراگاه علوی 4dvd

کاراگاه علوی 4dvd

تفنگ سر پر 7dvd

تفنگ سر پر 7dvd

ولایت عشق 6dvd

ولایت عشق 6dvd

بچه های مدرسه والت 3dvd

بچه های مدرسه والت 3dvd

دهکده حیوانات 3dvd

دهکده حیوانات 3dvd

رانت خوار کوچک 4dvd

رانت خوار کوچک  4dvd

قهوه تلخ 11dvd

قهوه تلخ 11dvd

پلیس جوان 6dvd

پلیس جوان 6dvd

شب دهم 6dvd

شب دهم 6dvd